Hoe ik werk
Eerst even terug naar het begin. Wie zijn jouw klanten en hoe goed ben je op de hoogte van hun wensen en onzekerheden? Hoe creƫer jij waarde? En levert jouw marketing hier een meetbare bijdrage aan?
Dergelijke vragen heb ik graag glashelder voordat ik met oplossingen op de proppen kom. Ik bied om die reden geen gratis SEO-scans, marketinghandigheidjes of snelle adviezen aan om je concurrenten te verslaan.
Ik help je kiezen
Net als in het gewone leven draait marketing om keuzes maken. En dat is niet altijd gemakkelijk. Daarom zie je legio bedrijven die overal zichtbaar zijn, maar nergens meerwaarde bieden voor hun klanten.
De meeste potentie voor het verbeteren van jouw marketing zit niet in het sneller maken van je website of het verhogen van je mediabudget, maar in het beter afstemmen van jouw product of dienst op de motivatie van de klant. Oftewel, het verbeteren van de klantervaring.
Ik help je graag bij het kiezen van een online marketingstrategie die aansluit bij het profiel van jouw klanten. Dit doe ik niet op gevoel, maar op basis van bestaande klantdata of nieuwe inzichten die we verwerven via bijvoorbeeld face-to-face gesprekken of online tooling.
Wanneer jouw marketingstrategie is gebaseerd op het bieden van een geweldige klantervaring ga je groeien. Gegarandeerd.
Ik help je verbeteren
Inzichtelijk krijgen of je de juiste dingen doet, is een stuk eenvoudiger geworden nu allerlei online tools (gratis) tot je beschikking staan.
Ik help je graag bij het optimaliseren van je online marketingmiddelen op een manier die ervoor zorgt dat je het overzicht houdt en kunt gaan groeien. Mijn inhoudelijke en technische kennis van onder andere zoekmachineoptimalisatie (SEO), e-mailmarketing en leadwerving komt daar goed bij van pas.
Meer weten?
Bekijk mijn LinkedIn-profiel of neem direct contact op.